fredag 12 oktober 2012

what goes a round comes a round!!!

MMMM vad har stollen skrivit om nu då. Jo hetts:)i all ära så här i oktober. Fick ett mess här om kvällen från en person som jag inte tänker skriva namnet på men han vet vem det är. Som grattade mig till gäddan jag fått och till på köpet så har det aset mage att dra en som är större haha och tacka för tipset med ett brett flin. Men vem bryr sig jo jag gör det, jag lyfter på min keps för honom fast det tar i mot ;) jag ska inte ta ifrån honom den lilla glädje han fick av det smala liket han fått. Men jag vet en sak att mina tankar ligger på om man ska börja mörka sina fångster framöver, jag har alltid varit öppen mot denna person med det jag fått men nu vet i tusan om jag kommer att vara det hehehe.
Ååå det är så gutt att hettsa med denna person. Så han kan drömma om att få något av mig framöver;)

Nä nu får jag ta och önska alla andra en skitfiske helg med någon meterfisk eller två. För jag tänker ta någon tur med påken.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar