torsdag 25 oktober 2012

Det som inte dödar stärker.

Ja då hade TEAM PIKE TRACKER grävt upp sin liiiiilllllaaaaa yxa då. Det är ju varken BILEN eller BÅTEN som gör att man blir en bra gäddfiskare!!!! Ni kan dra omkring med 4x4 och 30knop men man måste ju kunna fiska med;) Men jag tar hellre det lilla lugna och njuter av det som man har och just nu så blir det en lånad linder och ÄKTA SVENSKT SILVER som drar och inte något koreansk halvfabrikat:) Ni har ju försökt tidigare att klå mig och mitt team utan att LYCKAS, ni har testat både bildäck och banan men det sket sig båda gångerna sorry boys. Men jag kan lova er att klår ni oss inte i år så ska ni absolut få äta upp det och det står jag för ;).
Nä nu får det vara nog om detta lilla lilla team.
Nu får det vara för denna gång. Må bästa PIKER vinna.

Till grabbarna i TEAM PIKE TRACKER http://www.youtube.com/watch?v=XNrgMd5SpPo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar