tisdag 16 oktober 2012

Jätteroligt.

Superkul att jag har haft nästan 7000 besökare på min blogg på lite mer än 1år, det är SUPER ROLIGT med tanke på att jag inte har publicerat den direkt. Det är roligt att ni där ute är intresserade av hur mitt fiske går. Förhoppningsvis kommer jag att passera 7000 sträcket innan november slutar. Har tyvärr varit lite glest mellan inläggen men delvis är det att mitt fiske inte blir så intensivt i höst pga att jag saknar motor på min jagare:( Men försöker ta mig ute ett par gånger den veckan som jag jobbar kväll och då kommer det rapport hur fisket gått och förhoppningsvis något foto eller två.
Nu drar det ju ihop sig för höstens händelse PTC:) Hoppas på att mitt team ska kicka ett par rövar.
Och Johan F. jag preppar mina beten i Santa Maria HOT :D

Så till nästa gång: ETT RIKTIGT SKETFISKE PÅ ER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar