fredag 30 december 2011

Då har 2011 nått sitt slut.

Ja då har År 2011 nått sitt slut. För min del har det varit ett År med stora omställningar.Men slutet blev det mycket Gäddfiske fick ju höja mitt höst pb.Jag vill särskilt TACKA JOHAN FAGER för att han lånat ut en bryggplats till mig så att jag kunde komma ut på sjön. Får hoppas på att 2012 blir ett bra år både bra fiske och bra hälsa. Har träffat nya människor som har gjort bra intryck på mig så dom kommer att bli kontaktade om turer för fiske. EN LITEN SPECIAL HÄLSNING RIKTAD TILL FREDRIK PIKE TRACKER RADSBY det viktigaste är att betena är blöta sen om den stora damen faller för det kan bara fiskeguden bestämma så SKIT FISKE PÅ DIG. Hoppas att vi kan ta några turer till i vår. Nu ska jag ta och byta lite krokar på betena som skall blötas om ett par dagar.


SÅ JAG VILL ÖNSKA ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR  OCH SKIT FISKE PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar