lördag 10 augusti 2013

Mycket på gång men för lite tid.

Jag har mycket som jag skulle vilja göra men tiden och flisen saknas dessvärre. Min kära Gäddräser ligger i torrdocka i väntan på en motor, tyvärr så är ju inte dessa gratis och det finns en hel del andra hål att stoppa kulorna i typ en bil som behagar strula haha, jaja Roddan och ASET jag vet att jag skulle ha skaffat mig en riskokare ;) Men gubbar se det som så att ni får härja fritt. Men ibland kan det behövas ett sabbats år för att få gnistan tbx ,Men jag har absolut inte låtit mina Gäddpåkar gå i pension bara lite vila. Men jag håller ögonen öppna och Spanar in nya platser.
Jag ska försöka att uppdat bloggern mer än vad jag har gjort nu. Så jag hoppas att ni kommer kolla in den då och då

MVH Lonely Piker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar