torsdag 23 februari 2012

Vårkänslor

Nu börjar vårkänslorna verkligen kännas i kroppen. Kungbore släpper greppet om våran lands ände som han tog i sitt grepp för en månad sedan. jag har börjat snegla mot dom rätta grejerna det vill säga 120gr + spöna och 0,36 superlinor och även betesboxarna far fått sig ett gäng tittar. Det känns så gutt att man snart får åka på sjön igen känns som det skulle vara flera månader sedan;). Känner mig taggad inför våren 2012 förhoppningsvis har den ett ess i fickan åt mig. Fortsätter vädret som det har varit dom närmaste dagarna kan jag förhoppningsvis ta premiärturen nästa vecka. Så bloggen kommer att bli mer aktiv framöver.Tyvärr har jag inte skaffat mig någon dragbil än så jag blir bunden även i vår men det funkade ju bra i höstas så då får det funka i vår. Så jag hoppas att jag får låna båtplatsen en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar